miercuri, 7 decembrie 2016

Sephora - taramul frumusetii

Imagini pentru sephora



Te intrebi unde gasesti ajutor in pastrarea frumusetii? Iti raspund eu, la Sephora.
Sephora reprezinta una dintre cele mai inovatoare lanturi de parfumerii din lume dupa ce a fost lansata in Franta in anul 1970.


Mai tarziu, reteaua de magazine a devenit parte a grupului  Moet Hennessy Louis Vuitton acesta fiind cel mai de lux grup la nivel mondial.

Experienta de aproximativ 45 de ani a lantului de magazine ofera clientilor un spatiu dedicat frumusetii, locul unde vei gasi cele mai variate branduri, de la cele clasice, selective la cele mai renumite, exclusive sau in trend.

Imaginea pe care lantul de magazine doreste sa-l afiseze este ca acesta este "'Destinatia suprema a frumusetii" oferind o selectie de produse pe cat de incredibile, pe atat de moderne.



Sephora reuseste sa reflecte un gust al libertatii, un sentiment de placere si dorinta de a oferi frumusete clientior sai.

Magazinul Sephora ofera clientilor o varietate de produse de la parfumuri produse de branduri de top pana la creme de ingrijire, make-up si accesorii pentru intretinerea frumusetii.

Pe langa produsele pe care magazinul le vinde, in fiecare locatie exista un specialist caruia ii poti cere sfaturi si informatii in vederea luarii unei decizii ce se potriveste cu dorintele si nevoile clientilor.

Lantul de magazine are ca tinta un public tanar, dinamic, dornic de afirmare si pasionat de ingrijirea de lux, oferind produse de inalta calitate.

Pe langa lantul de magazine Sephora ce vinde astfel de produse, magazine asemanatoare lantului sunt: Douglas si Marionnaud

Aceste doua branduri au acelasi public tinta, oferind produse asemanatoare celor din Sephora, inevitabil unele dintre ele fiind la fel.

Datorita faptului ca Sephora a avut succes in vanzari, magazinul a realizat propria linie de produse de make-up si ingrijire a corpului ce se numesc precum lantul de magazine, aceste produse fiind de calitate, pretul lor ajungand sa fie mai mult sau mai putin egal cu produsele de lux vandute in
magazin.

Imagini pentru sephora


Brandul poate fi intotdeauna asociat cu clasicele linii "alb-negru", acesta fiind simboul central al lantului de magazine.

Imagini pentru sephora

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu